Digitaalne taimer, mida ma püüan üle kavaldada ja lihtsam (kuid paraku katkine) taimer.Ma pole enda meelest täiesti ilma tehnilise taibuta, aga ma juba nädal aega pusin taimeriga (sellega, millel oli rootsi keelne õpetus, aga ma ei jäänud lugemisega jänni). Meie taimer on vidin, millega peaks saama terveks nädalaks masina panna erinevatel hetkedel toimetama. Iga päev ise laulu. Näiteks esmaspäeval kella kaheteistkümnest seitsmeteistkümneni ja reedel öösel viiest kuueni.
Mul nii peenelt pole vaja. Piisaks kui masin funkaks argipäeviti öise energia peal ja nädalavahetusel paneks täiega. Seda erinevust ma nüüd üritangi taimerile selgeks teha.
Esimene nädalavahetus ebaõnnestus. Ei suutnud ka välja mõelda, et milles asi. Nüüd tekkis mingi mõte, proovin uuesti.
Et miks mul taimerit vaja on?
Oleme mõelnud, et mobiilide, arvuti vms ööks pistikust välja kakkumine on üks kokkuhoiu koht. Aga tõsi, säästu annab aastas ehk mõnikümmend krooni. Okei teeme ära.
Aga mõtleme suurelt. Üks asi: vahetame välja valgusallikaid.
Teiseks püüame kasutada rohkem öist energiat. Pesumasin, pesukuivati, nõudepesumasin – need saaksid küll öösel vurada (kui mugavuses järeleandmisi teha).
Nüüd me siis püüamegi saada taimeri neile masinatele taha. Katsetamiseks ostsin vaid ühe. Algatuseks selgus, et pesukuivatiga seda kasutada ei saa (kuigi oleks kõige olulisem). Täna küsisin Oomipoes, et kas võiks olla mingit lahendust. Müüja soovitas AEG pesukuivati on-off nupu välja vahetada. Nii vinged juhtmetega pusijad me ka pole.
Teiseks olen ma nädala sättinud taimeri kallal. No et kas nädalavahetuse- ja ööenergial saab sellel toimima.
Kolmandaks on pesumasinal mõni päev vaja pesta rohkem kui üks masinatäis. Peab vaatama, kas meil on entusiasmi kakkuda taimerit pistikust välja ja jälle pidada meeles sisse torkamine.
Tegelikult on veel ka teadmata, kas nõudepesu masinaga saab taimerit kasutada (jälle see sisselülitamise nupu probleem). Kavatsen täna öösel proovida.