Ahi - kodu süda.Keegi meie blogi esimestest kommentaatoritest viskas nalja, et parim viis elektri kokkuhoiuks on pealüliti välja keerata. Põrandaküttega oleme me praegu üldjoontes seda teed läinud. Ehk siis välja lülitanud.
Meil on ahiküttega maja. Ma olen praegu kodune ning mul on aega teha kohe hommikul tuli pliidi alla või ahju.
Tööl käies see nii lihtne pole – ajaressurss on piiratum. Kergemini tulevad mugavuslahendused mängu. Kuigi teoreetiliselt saanuks põrandakütet praegusel soojal sügisel väljas hoida.
Talvel tuleb muidugi põrandaküte sisse lülitada. Juba eelmisel talvel katsetasime ainult öise elektriga kütmist. Arvete järgi tasus see end ära. Mingit releed meil pole, lihtsalt enne magamaminekut lükkame peale ja pärast ärkamist välja. Me hoiame põrandat vaid imekergelt soojana – tegelikult pigem külmana. Olen kuulnud väiteid, justkui ei tasuks plõksimine end ära. Mõtlen, et kui ehk jahtumise ja soojenemise amplituud oleks suurem, siis ehk poleks mõtet.
Tegelikult olen võtnud kaaluda Eesti Energia paketi vahetamise. Et me tõesti püüame kütteks elektrit vähe kasutada, siis ehk pole küttepaketil mõtet. Helistan neile.